søndag 14. mars 2010

prøver oss på ny med bloggen


Den blir bare glemt i hverdagene som kommer å går i ein fei. Det siste som har skjedd i vår vesle familie er vel at den skal bli utvidet frå 3 til 4. Det skal bli fødd i lita tulle i juli. Av erfaring så er ikkje termin så viktig anna når ein skal søke permisjon fekk eg erfare sist gang. Desse barne kommer når dei sjølv vil det. Men at vesle tulla kjeme rundt den 12 juli er det me håper på. Så Turboen skal få ei Tulla til veslesyster. Eg var ganske dårlig i starten av svangerskapet og var god ven med dodraugen i nokon veker. Men nå er formen fin og gleder meg over dei små sparka som nå er å kjennes daglig. 

Så får me berre bli enig om ei navn til den vesle tulla i magen min. Turboen meiner ein ting, eg meiner ein ting og så er det turbopappaen som meiner ein anna ting.

Og så må eg berre skryter over Såpebobla.no og Bleieboden som er nettbutikker eg har handla på fleier ganger og er drevne av flotte mammaer som høyrer til i Tettinntil verden! Dei har kjempe service begge butikkene. Bilde eg legger ut i bloggen i dag er av Turboen som støvsuger, mammas vesle hjelper i kvardagen. Han blir nok til god hjelp nå Vesle Tulla vert fødd!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar